کد خبر: ۳۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 23 December 2016
 امام جمعه موقت سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام و در راس آنها استکبار که در صدد تقویت جنایات خود در منطقه هستند و همچنین مدعیان حقوق بشر هیچ عکس العملی برای کم کردن این جنایات در سوریه و کشورهای دیگر انجام ندادند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد عزیز پور در خطبه های این هفته نماز جمعه سراوان با اشاره به آزادسازی شهر حلب افزود: پیروزی مردم سوریه در مقابل استکبار و تکفیری های تروریستی نشان دهنده قدرت مقاومت و صلابت مردم در مقابل ظالمان و متجاوزان است.
وی بیان کرد: استکبار جهانی و دیگر دشمنان اسلام در صدد تقویت جنایات خود و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی در منطقه هستند و با وجودی که به ظاهر مدعی دفاع از حقوق بشرند اما هیچ اقدامی برای جلوگیری از کشتار مردم مسلمان سوریه و دیگر کشورهای اسلامی انجام نمی دهند.
وی با اشاره به نقش و حرمت خانواده در دین مبین اسلام اظهار داشت: هدف از ایجاد خانواده محبت و رحمت است و مرد هیچ امتیاز برتری از زن ندارد و همسر باید انسان را به سوی بندگی هدایت کند. 
وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید از نفس های شما برایتان زوج خلق کردم که به آرامش برسید و بین شما دوستی و محبت قرار دادم زیرا خانواده نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارد و یکی از وظایف مهم خانواده تربیت نسل شایسته است. 
وی ادامه داد: خوش اخلاقی، نرم خویی و ملایمت با افراد خانواده از صفات مردان موفق است زیرا پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: بهترین شما، خوش اخلاق ترین شماست.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: گستاخی برخی افراد در مقابل الطاف و جوانمردی های مقام معظم رهبری را محکوم می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار